17:00

Woooop förhoppningsvis får jag ny mobil imorgon! Hoppas på det! ZTE Blade, hur tufft låter det inte? Hur coolt som helst.
Åh, vill ha mobilen nu. Det kliar i fingrarna. På riktigt. Rätt tragiskt, man känner sig lite prylgalen. Men det är jag inte. Öhm, aja.
Fan vad hungrig jag är. Brukar bli så när man inte ätit något sen frukost, vid tio tiden. MAT MAT MAT. Man skulle haft roomservice hemma. Vore gött. Men nu har man ju inte det. Synd.
Inget bra är det på tv heller. Man skulle kanske ta och sätta på en film. Frågan är bara "Vilken?". Jaja, det löser sig. Som att det ens var ett problem? Inte direkt va.
Simma lugnt.

Jag tror att jag är den enda som inte längtar till sommaren.



Näe


Kommentarer
Postat av: Felix

Varför i hela friden skriver du massa onödig skit och lägger upp bilder på dig själv? Kräver du verkligen så mycket uppmärksamhet?

2011-11-28 @ 15:21:07

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0