DEN OÄNDLIGA LISTAN

Haha seriöst den längsta lista jag någonsin sett, men jag har all tid i världen, eller, i alla fall en halvtimme. Så vafan! GO FOR IT

Vad heter du:
Titti Mikaela Andersson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Mikaela, och OM jag är arg över att jag inte heter det!!!!!!
Vart bor du:
184 gangster åkersberga ohyeah
Ögonfärg:
Blåa
Hårfärg:
Brunt
Civilstatus:
Ungkarl
Favoritfärg på kläder:
Svart, blir lätt så när man är emo

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
Ehm.. Katten? Räknas det?
Du pratade med:
På facebook så, någon som var inne på Annas fb höhö, irl så var det väl mamma
Du gick på bio med:
Min syster Tina! :D
Du kysste:
Påminn mig inte
Du gick på stan med:
Min syster Tessan! :D
Du kramade:
Erica, gosigos!
Du fick sms av:
Nadja, oj insåg nu att jag aldrig svarade. Elakt!
Du ringde:
Madde
Ringde dig:
Madde, du vet, vi är ganska besatta av varandra. Fast hon är mest besatt av mig.
Skickade ett e-mail till dig:
Men den har typ tusen virus är aldrig inne på den.. Men antagligen facebook HÖHÖ

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Inte till utomstående.
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Varför gör man det? Eller.. Kanske? Eller.. Nä ja vene :o
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
Det har nog dock dom flesta, inklusive jag givetvis hähä
Gråtit över en pojke:
Mjo, eller, eller.. Halvt, haha

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Tror du inte jag har en chans på Taylor Lautner eller? Eller Alex Pettyfer? Pffff du ska allt få se!
Är du ensam nu:
Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Allt! Himla irriterande.
Vill du gifta dig:
Ja! :D
Vill du ha barn:
Jaa

ANDRA SAKER
Varit kär:
Inte riktigt riktigt. Inte på riktigt.
Kör du bil:
Nä, vill inte bli åtalad för mord :/
Har du ett jobb:
Nee barnbidrag for the win!
Gillar du att ha folk omkring dig:
Beror på vilka!
Gillar du berg och dalbanor:
Nej fyfan, hatar! Jag är en fegis! Chicken!
Har du någon tatuering:
Nej, men vill skaffa senare! Helt klart!
Har du någon piercing?
MEN orkar inte den där frågan asså! Tänker inte svara! HA!!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Jaa hähä
Köpt någonting:
Skulle inte tro det vaaa
Varit sjuk:
MEN HALLÅ?!
Sjungit:
Klart!
Sagt jag älskar dig till någon:
Nepp
Träffat någon ny:
Nääääääääääääääääääääääe
Saknat någon:
Jaaaaaaaa min bror!
Kramat någon:
Japp
Kysst någon:
Näääe

SENASTE
Film du såg:
Cashback - aaaaaskonstig, men rätt bra ändå faktiskt. Annorlunda!
Film du hyrde:
Med Anna! The children! LÄSKIG SOM FASIKEN!
Mat du åt:
Nudlar? Heheeee
Låt du lyssnade på:
Hahah, Lonely day - System of a down, den ligger på spellistan, ironi!

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Nä på någon annan? Klart
Gnälla:
Mjo, det är ju kul..
Skrika:
Händer.. :D
Sova:
Favoritsysselsättning, händer för o-ofta!
Ha ångest:
Jo, ja
Skada dig själv med flit:
Nej, det hjälper inte.
Ta mediciner du inte borde ta:
Nepp, bara överdosera alvedon! Hähä
Vilja dö:
Inte på riktigt, bara bildligt talat.
Drömma mardrömmar:
Näe, inte ofta
Ta droger:
"Verkligheten är bara en tillflykt för folk som inte kan hantera droger" Höhöhö, NEJDÅÅÅ
Försöka vara annorlunda:
Nä, en i mängden.
Klä dig i svart:
Ja, ren logik i det svaret
Gå till kyrkan:
Näää, har bara varit på två begravningar, och sen med skolan dåra.
Gå i skolan:
Ja TYVÄRR (:
Ljuga:
Lite för ofta kanske :|
Hata folk:
Nee, bara en person! :D Och det har jag kommit över nu. Nästan!
Lita på folk:
Inte alltför många

VEM
saknar du:
Mina syskon. Linköping, Luleå, Solna. Dryyyyygt.
vill du döda:
Nä, såå brutal är jag inte!
vill du slå:
Borde nog inte skriva ut namn här.. Hahahahah
Kysste dig sist?
Sa jag inte påminn mig INTE?!
kramade du sist:
Dom här frågorna har ju redan varit?!?!!
vill du prata med:
Någon
skrek du på sist:
... Hunden? :)

vill du vara som:

Någon riktigt cool. Typ... Göran Persson!
sårade dig sist:
Pass!
gjorde dig riktigt glad senast:
Jag? Hehe, lättroad helt enkelt :D
är sötast på jorden:
Min hund VAR, nu är det nog katten
Hahaha

HAR DU
För många vänner:
Ja jag kan inte ens hålla reda på namnen!
Förföljelsemani:
Nej :) FAST JAG TROR HELT ÄRLIGT JAG BLIR STALKAD AV EN GALEN BLOGGLÄSARE! Madeleine presenterade hon sig som, as skumt!
Tvångstankar:
Nepp helt frisk!
Någon annan psykisk sjukdom:
Hoppas inte, går dock i släkten. På riktigt. Men jag är frisk än så länge! :D Får nog njuta så länge det varar.
Någon fysisk sjukdom:
Näää frisk som en nötkärna! Varför dyker Sid från Ice age hela tiden upp i mitt huvud? Läskigt
Någon skada:
Nepp! Bara lite rosa blåmärken här och var!
Färgat håret:
Jepp
Brutit några ben:
Nä, bara armen! Hahahaha driver hihihi, vänsterarmen när jag ramlade ner från en trädkoja i ettan. Lita aldrig på dina grannar. Tro mig...
Några piercingar:
MEN SLUTA UPPREPA FRÅGOR?!
Egen dator:
TVÅ STYCKEN! WOOHO
Bra självförtroende:
No, really no, bara ironiskt sett
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nepp
Bjudit ut någon:
Nepp
Varit kär:
MEN SAMMA FRÅGA IGEN? CP
Dumpat någon:
Hehehe ja men det var inte direkt seriöst så jag lever med det! Hahah
Lämnat landet:
Ja, jag rymde till Förenta Arabstaterna en gång. Men driver, JAA det har jag
Rymt hemifrån:
Beror på, jag har ju varit mer än fem meter från köket liksom
Tuttat eld på nått:
Inte brutalt, bara lite
Gjort något olagligt:
Hahaha jaaa dagen innan Emma fyllde femton var grym! Haha!

HUR
Går du:
På alla fyra, som en katt.
Svarar du i telefonen:
"Haaaallo" Asfult.
Fördriver du tiden:
DATORN <333333333333333
Mycket pengar har du:
Rik som ett troll, man är ju bloggerska liksom!
Tjänar du pengar:
BLOGGEN D'AAAH?! Närå, barnbidrag ♥
Ofta bäddar du sängen:
Aldrig typ
Ofta diskar du:
Lite då och då
Ofta städar du:
Lite då och då
Många stör du dig på:
Några få utvalda
Ofta träffar du din familj:
Inte tillräckligt ofta. Förutom mamma som jag träffar nästintill varje dag förutom varannan helg.

TROR DU
Att du kommer att bli något:
Nä, troligtvis inte
På rymdvarelser:
Vilken otroligt dum fråga! Det är klart rymdvarelser finns!
Att folk tycker om dig:
Troligtvis/Antagligen inte. Ser ingen anledning liksom :|
På ett liv efter detta:
Jag tror ingenting, det blir som det blir
Att fiskar kan tänka:
Dom är ju fan smartare än oss, dom kan andas under vatten?! KAN VI DET ELLER?!
Att du kommer leva länge:
Jag kommer bli 100 +

VÄLJ
Katt eller hund:
Har haft hund hela mitt liv, men om jag skulle skaffa så skulle jag skaffa katt. Hundar är jobbiga att gå ut med. Heeehehe :D
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Telefon eller Internet:
Internet
Musik eller tystnad:
Musik
Bok eller film:
Båda!
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter:
... Båda
Kramar eller kyssar:
Båda
Choklad eller vanilj:
Vanilj!


Wzap?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

NU KÄNNER JAG MIG ATTCKERAD HÄR MÅSTE JAG SÄGA? Bara för jag vet vart dina brevlådor bor och sitter och kollar på dig genom ditt fönster varje dag behöver jag ju inte vara stalker?!?!

2010-11-17 @ 19:28:01
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0