INTE O K

Jag insåg precis hur jävla fjortis jag var förut. Fy. Fan. Vad pinsamt.
Det störda var att jag verkligen inte var jag då. Jag halvföll för grupptrycket. Jag ville inte riskera att bli ensam så jag var tvungen att vara som dom andra, men jag höll mig på mitt hörn samtidigt. Bra på sitt sätt var väl att jag inte trivdes med omständigheterna då, jag var så himla nära på att byta skola till berga. Som då var en "emo skola" haha. Nämen i Berga fanns det normala elever. Men det blev inte av på ett tag, och sen blev det bättre och fjortistrenden dog sakta men säkert ut.

Tråkigt nog har alla bilder från den tiden försvunnit då pappas dator krashade. Ganska roligt att kolla på ändå.
Jag var verkligen en av dom som hade idomin/foundation på läpparna, fjortisstreck, snebenen över hela huvudet, knallvit ögonskugga, tre ton mascara och pushup till hakan.


Peanamnet stod på spegeln...


Det här var typ när jag precis höll på att komma ut ur fjortisperioden. Närmaste bilden från den perioden jag hittade typ.


Kommentarer
Postat av: jONAS

Eyyy. Inte helt snällt mot spegeln....

2010-11-13 @ 18:37:49

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0