SURPRISEEE!

ÄR NI MINA STALKERS? KAN NI ALLT OM MIG? NU ÄR DET UPP TILL BEVIS! VISSTE NI FÖLJANDE..?

- Jag är en riktig naturbegåvning därför fick jag hoppa upp en klass. Ungefär som Lisa Simpson.
- Jag överdriver ofta. Köper jag en plasthund säger jag att jag har köpt en livs levande elefant
- Typ som nu, jag har hoppat upp en klass men jag är fan inte smart, och sådär grovt ljuger jag aldrig.
- Min gamla gympalärare är den enda personen jag verkligen hatar. Wow, vad jag hatar den kvinnan. Överdrivet glad att slippa henne.
- Ogillar att skriva seriösa saker offentligt för att det känns som att folk tycker jag bara är ute efter empati, men det är jag ju faktiskt inte. Så jag skriver det ändå. Och jag är inte ute efter empati, vill bara få det ur mig.
- Ogillar uppmärksamhet i allmänhet. Inför nära vänner gillar jag det, men inte annars.
- Faller inte för grupptryck. En bra egenskap, har alltid varit omringad av rökare, har själv aldrig rökt. Har varit kompis med otroligt dåliga vänner, men valde rätt väg sen.
- Älskar julen mer än sommaren. Suger väl att lovet är kortare, men om man inte tänker så.
- Känner mig ganska egoistisk när jag hela tiden sitter och skriver och lägger ut bilder på mig själv här i bloggen. Varför vill folk läsa egentligen? Inte ens jag själv finner mig själv intressant
- Kommer inte på något mer tillräckligt intressant för den här listan.


This is me, and always going to be
Oh, min oslagbara logik slår till igen


Kommentarer
Postat av: ida

dags att lägga ut rimmet till din käre gympa lärare kanske? ;)

2010-11-03 @ 09:04:01
Postat av: jONAS

Vänta lite...vemfan har du som idrottslärare ? D:

2010-11-03 @ 09:47:05

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0