POPULÄR, VERKLIGEN

Dagen då kissie länkade mig hade jag prick 300 besökare.
Dagen efter sjönk det en del, ca 150 blev det då
Dagen efter det sjönk det ännu mer, kissie hade då bloggat så mycket att inlägget inte fanns längre. Ca 60 besökare var det då.
Nu, nu är det som vanligt igen, nu har det sjunkit, till ca 30 eller så...
Folk fastnar verkligen för min blogg känner jag! Inte en enda jävel av 300 besökare fortsatte besöka denna, öhm, underbara (?) blogg?! Oerhört besviken måste jag säga.
Tycker den är OTROLIGT bra. Eller? Hooohoho. Njaaaaaaaaeeeeeeeeeeee.


Fuck er läsare! Ser ni blicken?! Den bådar iiiinte gott...
Egentligen är det ju ni som läser det här som är snälla, så dom som inte läser ser ju inte det här, och det är ju dom det är till... Men ändå, det känns bra. Att släppa ut ilskan. Mycket befriande.

Kommentarer
Postat av: jONAS

Här har du en trogen läsare !

2010-09-29 @ 22:10:02

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0