SANTA CLAUS

Jag älskar jultomten! Seriöst! Insåg verkligen det nu, fick en slags uppenbarelse kan man nog säga. Han är så snäll :') Eller hur?! Han ger julklappar till ALLA barn! Eller ja, undra om de fattiga barnen i Afrika får julklappar? Like I care! Han ger mig julklappar! Och han har så mysigt stort vitt skägg. Rund om magen och med ett lite lurigt leende. Röda kläder, rött symboliserar kärlek. Alltså är hans runda mage full av kärlek! Vilken man! Och så har han olika namn på alla olika språk! Är inte det ashäftigt? Jag diggar honom verkligen.
Så är han djurvän också. En stor bonus! Eller är han..? Hans renar slavar ju för honom. Eller så är det bara en tjänst. Skulle nog gissa på det andra. Renarna tycker om tomten. Likaså jag.
Jahapp.
Kan nu någon snälla förklara

VARFÖR HAR JAG SKRIVIT ETT HELT INLÄGG OM ATT JAG ÄLSKAR JULTOMTEN?
HAN FINNS INTE, LEDSEN ATT BEHÖVA SÄGA DET!


Är han inte underbar? Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jONAS

Ledsen att behöva säga det men tomten är pedofil.

2010-09-19 @ 21:58:05

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0