"SVAR PÅ TAL 2" (Fortfarande lika proffsigt)

jONAS om "SVAR PÅ TAL" (Gud så proffsigt det låter):
Tomten är en tjock, skäggig gubbe som älskar barn. Han ber dom att sätta sig i hans knä !!! Hur uppenbart kan det bli ?

Jag erkänner. Du har en poäng. En stor poäng. Men jag kan bara inte tro det om min bästis, han skulle aldrig sjunka så lågt. Jag litar på tomten, han är en snäll kärring. :)


Hur kan du tro något illa om denne söta varelse? Se så mystiskt han skuttar framåt, som en pedofil redo att stoppa barnen i påsen han inte inhandlat än. Hans runda fötter som inte alls ser mänskliga ut, hans leénde utan tänder och hans stora läskiga skägg. Hans runda mage full med oskyldiga små barn som bara önskade att få uppleva en enda jul till..
Men han är snäll! Jag lååååvar

Kommentarer
Postat av: jONAS

Det fina skalet är bara en image. Här har du en länk till hans sanna jag http://i820.photobucket.com/albums/zz126/karstonrehania/EvilSanta1.jpg

2010-09-20 @ 19:09:40

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0