CHILL ME BILL

Är hemma hos pappa och chillar järnet, chillar galet och chillar med Bill! Bill är min låtsaskompis, han är riktigt snygg faktiskt... Och flickor - han är singel!..
Jepp, ni vinner en dejt med honom om ni tar ett beslut åt mig - Ska jag kolla på Twilight eller New moon?
Help meee...

Ps. Kollade nyss på "I taket lyser stjärnorna". Och gosh, vilken snyftare... Gosh vad jag kollar på snyftare hela tiden. Hehe. Har inget att säga till mitt försvar heller dock, illa! :)


Chillin' out, Bill ville inte vara med på bild. Ledsen flickor! & Pojkar också kanske? Nu ska vi ju inte vara såna heller :)

Yeeye, bye!
UPDATE: NEW MOON BLIRE! SWEEET, DUDE! :D

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0