Idag

Idag var... Fan, konstig. Det kändes som, typ, första veckan i skolan igen. Eller andra i alla fall. Känslan.
Konstigt. Som tusan.
Idag är väl ingen speciell dag. Näe, det var det inte heller. Men känslan. Vad fan. Jävla badboll i magen.
Inte nu. Snälla? 
Skumt.
Som fan.


Har nog insett att jag fortfarande inte gillar min klass. Absolut inget personligt mot någon, nejnej! Utan jag kommer bara aldrig hitta min plats där. Men jag går dit, gör inte det jag ska, och går hem. Det är väl själva grejen iaf! I tvåan blir det andra klasser, skönt. Hoppas det blir bättre.
Nej alltså det är ju inte så att jag typ dör av att vistas i skolan, typ som i början hahah, utan bara det att jag inte hittar min plats. Men det är inte så kul det heller.
Jaja! Sägs ju att man ska vara glad för det man har. Tur att jag har dig datorn
Ps. Lol

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0