Julen är stulen

Okej. Jag erkänner. Jag har aldrig sett Grinchen förut, inte hela och verkligen kollat. Vilket jag gjorde nu.
Fan vad bra den var. Den har så himla fina budskap. Om mobbning, vad julen verkligen handlar om och om gemenskap.
Åh, jag låter så härligt töntig nu. :)

Yeye, jag är 150kr rikare. Pantning ger vinst när man pantar pappas flarror. Sweet. Välbehövt nu i juletider.
Happ. 5 dagar, 2 timmar & 21 minuter kvar till jul. Hur känns det då?

Ps. Jag mår dåligt. Blö.


Om jag var en riktig proffsbloggare. Då skulle jag posa precis som han gör där på bilden, och klistra in mig där. Och ha som header kanske. Inte för att jag inte gillar julen eller så, utan bara för... Kul

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0