The Guardian

Åh, jag klarar inte av sånt här. The guardian. En film om usa:s kustbevakning, orkar inte förklara massa skit. SE DEN. Really, jag sitter och skriver att alla filmer är bra. Ja, bra. Jättebra osv. Men ingen utav dom har en djupare handling än kärlek och humor. Visst, underbart. Men såna här filmer blir så himla mycket mer. Att rädda liv, att offra liv, och band mellan två personer som är så obeskrivliga och speciella.
Jag skulle vilja vara modig nog att bli någon som räddar liv, men det kommer jag inte. Dock beundrar jag dom mer än någonting annat. Att riskera sitt eget liv för att rädda andras. Verkligen. Se. Den. Där. Filmen.
Tvekar på att jag någonsin gråtit så mycket till något som inte ens är på riktigt. Hehe, så dum man känner sig när man skriver det sådär.


Sevärd.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0