DET HÄR MED ATT POSA


Kanske ska försöka få fram budskapet att jag önskar fred här i världen? Peace.
Så låter ju det ju ganska coolt också - Peace.


Eller borde jag vara precis som alla andra bloggare? Fjortis helt enkelt? Verkar ju vara så man blir känd nu för tiden...


Eller bara den väl använda tungposen. Att försöka se ironisk ut genom att liksom lipa mot kameran.


Eller bara vara tung. Se cool, tuff och ball ut. West siiide! Gangster.


Eller liksom... Bara vara jag.


Eller skaffa en ny målgrupp - Emos. Dom är rätt häftiga ändå.


Retard-looken funkar alltid. Som ett säkert kort, ett ess i jackärmen.


Eller helt enkelt vara seriös med ett leénde. Fast det är ju inte så värst roligt. Men ibland så!


Eller bara vara arg och klaga på allt. Det är ganska kul. För mig i alla fall och det är ju det som räknas.


Kommentarer
Postat av: sanna

VART FAEN ÄR TUMMEN? NU BLIR JAG JU BESVIKEN :((((

2010-11-13 @ 12:27:34
URL: http://gissa.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0