Hejhej

Assså åh jag behöver typ socialt umgänge. Känner mig helt instängd i min egna fuccccking värld!
Men ja det är klart jag vistas bland folk hela tiden, men har fortfarande inte vant mig vid min klass. DET HAR FAN GÅTT TRE MÅNADER?! Ey... Det är ju inte så himla mycket ändå? Eller jo, det är det. Jag kommer väl ha vant mig om ett år eller så.
Men det är så himla frustrerande (weird ord)! Typ omöjligt att förklara hur jag tänker.
Har redan planerat att träffa Madde på fredag, hihi. Känns bra! Börjar verkligen gilla den bruden. Hahahaha som att jag inte alltid har gjort det?! KLART JAG HAR!!!!!!!
Gud jag måste sluta lacka/dampa/vara så aggressiv osv.
ELLER VAFAN VARFÖR MÅSTE JAG DET?!?!?!?!?!!?!?!?!??!!??!!?!?!?
Men drev. Luuuuuuugn.


Faaast asså... FUUUCCCCKKK YOOOOUUU!!!!!!!!!
Nejmen seriöst, lugn titti. Lugn. MEN LUUUUUUUGN FÖRIHELVETE!

Kommentarer
Postat av: jONAS

skönt att du testar en ny pose :)

2010-11-15 @ 22:30:49
Postat av: Madeleine

Tack för den, BIAAAAAATCH!

2010-11-16 @ 00:59:16
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0