Prinsessan Madeleine

Heeeeeeeej! It äs Madeleine, I äm guestbloggar, wohoo. Titti dör snart skrev hon på facebook precis, känner mig ganska ensam just nu, väldigt ensam, jag dör nog också snart. Lite fakta om mig? AHH JAG VISSTE ATT NI VILLE VETA!

Mitt namn är du Madeleine, såhär ser jag ut:


Nej jag skämta bara, det här är jag:


Eller såhär kan man också se på mig om man vill vara seriös:


Madeleine som sagt, ganska random namn, som prinsessan, eller vadå som? Jag är prinsessan ju, bara förklädd. Har känt Titti som 1:an eller nått då jag mobbade henne dagligen, därför som hon bytte skola seru, eller inte. Ska vi vara seriösa? Nää har känt Titti ett bra tag, väldigt länge. Hon och jag brukade leka varje dag förut, mest hemma hos hennes pappa med killar. Och nu ska vi inte misstolka det här... O K E J ? ! ? !

Går i skolan i stan, närmare bestämmt NTI / Handelsgymnasiet, har inte riktigt fattat vad för skola jag går i. Går i en störd klass med många roliga figurer, men inte lika roliga figurer som den här:


Har just nu engelska, och det är skit tråkigt, slutar om 50 minuter, FEMTIO! Efter det har jag dessutom extramatte, retard som man är (sa ju att det var jag på första bilden). Manfred ska även besöka mig, är det tänkt, men man vet aldrig, är ganska säker på att han tappar bort sig på vägen hit, kanske drunknar i vattenpölarna, kort som han är. HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI!

Idag har jag och Manfred AKA Maffiii, Maffjjiuuu, Maffe varit tillsammans i 6 månader, ett halvår närmare sagt, känns kanske bra av oss! :D Nu har jag rast, jaaaaaaaaaa! Efter det ska jag läsa en bok om en kille som har asberger, vill inte.... Chrille och min power point var dessutom fel, så måste göra om det, jag gråter floder...

Jag är dessutom äldre än Titti (längden spelar ju ingen roll, ellerhur????) Fyller 17 i februaru, YÄÄ!

Nu ska jag gå, HÖÖÖÖÖÖÖRS! :D

MIN BLOGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG


Kommentarer
Postat av: jONAS

Jaså, så det är du som är Ica-Jerry ? D:

2010-11-10 @ 21:55:57

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0