TJUVAKTIGT

Jag suger på att kolla klart på filmer, stannar alltid mitt i för att checka läget på facebook eller slänga in ett inlägg i min mycket stora och älskade blogg. Snodde en lista från min gode vän http://9december.devote.se, kan bli så när man har tråkigt. 

Lovar du att vara ärlig? Jaarå!
Du heter: Titti Mikaela Andersson (önskar jag kunde byta plats på för & mellannamn! Skulle va la gött. (Nej jag är inte från Göteborg))
Smeknamn: Inget, alltså, jag har inget smeknamn... Höh
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay, James Morrison bl.a. Bara INTE typ sofijah rap skit :))))
Beroende av: ... Kan inte komma på något
Vad behöver du mest just nu: Men fan va svåra frågor det ska vara då! Sällskap kanske? Vore trevligt
Vad tror folk om dig? Antagligen att jag är störd eller så
Stämmer det? Ja
Vad säger du för att imponera på någon? Tjena kexet, står du här och smular?
Hur imponerar man på dig? Drar ett riktigt bra skämt!
Brukar du skratta för dig själv? Jorå, om det är något riktigt roligt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: great :D
Var bor du?  Åkersberga
Trivs du där: Bara för att jag har bott här hela mitt liv och har mitt liv här, så, jovars
Äger du några converse: Ne, jag använder min systers men det räknas nog inte..
Vad har du för mobil: Min mammas... Hahaha, min funkar inte :(

Nästa mål i ditt liv: Äsch, "jag tar det som det kommer", mycket bra ordspråk.
Hur svarar du i mobilen: HEEELO
Vem ringde du senast? Micke Pätsi, utan svar! DizZ
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Senast som svarade var Jocke, pratade gamla minnen.. Skoja, sa väl, ja, inget nödvändigt iaf!
Antal timmar sömn inatt: 7
Sov du ensam: Jepp
Brukar du komma i tid: "Kom inte för sent till det du vill komma i tid till", typ så.
När mår du bra: När jag är med syskon eller bra vänner.
När blev du fotad senast: idag av min webbkamera som funkar idag..

Hur känner du dig nu: Antagligen lite förvirrad eftersom jag inte har något svar på den frågan, haha
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: Fötter? Vad är det för jävla fråga? Vad tycker du om... AXLAR?
Vad saknar du: Mina syskon, min bror allra helst (eftersom jag träffar honom minst, och folk säger alltid att det är vi som är "mest släkt". Kanske för att han är kille... Drev.)
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Annorlunda varje gång
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott: Basketboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: "Är jag bög nu?!"
Är du nöjd med ditt liv: Inte speciellt, men det är ju inte direkt något man kan ändra på så det får man väl se till att bli.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vilken vecka...
Vad längtar du till? JULLOVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Kan inte svara på den, invecklat. Ja njae fast jo. Tekniskt sett? :)
Vad är det finaste du fått? Ingen aning
Om fem månader: Är det bara tre månader kvar till sommarlovet!
Om ett år?: Kommer jag längta till jullovet igen.
Du samlar på: Nada
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Har du strumpor på dig nu: Nä, tofflor for the win!
Är det okej att gråta: Jaaaa det hoppas jag
När grät du senast: igår nämligen
Bär du glasögon eller linser: nej
Har du piercing: Har aldrig fattat om öronen räknas in där... Men om dom gör det så ja! :D
Vill du gifta dig: när jag har växt upp, så vi får hoppas på att det händer!
Vill du ha barn: I samband med att jag gifter mig :) WEEI, hehe, Jag - gifta mig - få barn... Wouch, coolt
Är du bra på att laga mat: Inte enligt andra.. :/
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: Hahahhaa PASS på den frågan.
Tror du på ett liv efter döden: Hatar den där frågan! Käften.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nepp
Vilken ögonfärg har du: blå/grön
Röker du: Nepp, aldrig gjort
Hur ofta tränar/motionerar du: Olika, men ca 3 ggr veckan
Vad är det viktigaste i livet?: Min familj, allra helst jag. Drev.

Det är nu man ska lägga in en sån där seriös bild. Och inte förstöra det genom att skriva det jag gör nu. Fan!


Det kanske finns mer än man tror där inne trots allt


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0