DE É JU INTE RIKTIG SANT!

Jag har aldrig förr varit såhär besviken.
Jag, som stooort fan av Lilla melodifestivalen, hade tänkt att anordna en "Lilla melodifestivalen kväll" med några nära och kära. Så jag söker på google på "Lilla melodifestivalen 2010" för att se vilket datum det ska hållas, jag får upp wikipedia (vem är pålitligare än wikipedia liksom? Love.), och ni kan aldrig ana vad som stod där... Det som gjorde mig mer besviken än någonsin, stod där.
"2010: Detta år kommer det dock inte bli någon tävling då SVT har beslutat att lägga ner produktionen."
Jag blev alldeles paralyserad av chock. Menar dom det? Lägga ner Lilla melodifestivalen? I can't believe it. Vilket enormt misstag utav SVT! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.




Lilla melodifestivalens pärlor! Älskar't.. :'( ♥


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0