Innan DU dör

Nu ska jag inte göra en "To-do-before-I-die-list", utan en "Filmer-du-ska-se-innan-du-dör-lista"!
Jag, som har sett en del filmer under min livstid (Okej som att inte ni har det? Whatever.) ska ge er lite tips!
Tips? Snarare jag tänker tvinga er att se det jag skriver nedanför.
Här har ni min Filmer-du-ska-se-innan-du-dör-lista:

- Twilight. Givetvis, alla twilightfilmer.
- Just like heaven (aaaah underbar :'))
- The children (Bara för att liksom, läskigaste filmen jag sett)
- I rymden finns inga känslor! Helt klart! Utan tvekan!
- Ondskan. Bästa svenska filmen delat med ovanstående!
- Karate kid! (Nyaste alltså, med Jaden Smith)
- Valentines day. Riktigt fin, och så är det ju i princip alla mina favoritskådespelare! Okej inte riktigt, men många bra!
- Måste nog ta med Dear John också, troligtvis den filmen jag gråtit mest till någonsin.
- FnizZ, The parent trap måste ju typ va med på listan, egentligen måste ni inte se den, men så skön när man känner sig sådär barnslig!
- Simpsons filmen! Haha, klart man måste sett den :D
- Dude, where's my car? HAHA gosh vad älskad den är!
- Sommaren med Göran, skön!
- The ugly truth, ganska typisk film men ändå riktigt bra!
- The Truman show sååååååklart!
- Bert - den siste oskulden (hej jonas!), jag har själv inte ens sett den, men eftersom jag måste så måste väl ni :D
- LOKALEN, hahahahaha min bror och hans kompisars egna hemmagjorda film! Min bror är fan skönare än mig... Helt otroligt

Lägger in Lokalen i tre delar! Jag LOVAR att den är värd sina 34 minuter! Stört rolig hahaha!







Så himla underbar verkligen! :'D

Från år 2004 haha, min bror är då Sven-Olof Söderberg. Han har förändrats lite sen dess, lite!

Kommentarer
Postat av: MiKKEL :P:P:P

du har ju bara tagit massa fjantfilmer......... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2010-10-21 @ 11:13:03

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0