LILLA MELODIFESTIVALEN ♥

Vad är det med mig och lilla melodifestivalen? Börjar verkligen alltid kolla på det! Okej, alltid var väl att överdriva, men läskigt ofta i alla fall. Det är någonting. Det är bara så jädra bra!


Favoriten! Älskar den coola snubben med långt brunt hår, mittbena, bruna ögon och öppen skjorta. Awesome dude hohohohahah.. Läskigt att jag sökte upp honom på facebook. Lade dock inte till honom. Tur.


Hahahahahhahahahahaha ni anar inte hur mycket jag har skrattat åt denna. Precis i början! "Okej grabbar nu rockar vi loss här!" och sen satt jag och tröck på "loss här" så det lät som hon sa "Sär, sär, sär, Okej grabbar nu rockar vi loss här sär sär sär" Hahahahhahahahaha!


Typ bra på riktigt, sköön dude. Okej inte jättebra, men skön dude. Skön, skön skön skön. Lite gay, men skön.

Kommentarer
Postat av: jONAS

"där mötte vi ett bråkigt gäng, dom sa: Du är dum" hahaha tunga gangsters ;( t.o.m jag hade blivit rätt. Förlåt, titti förlåt för att jag spammar dig med kommentarer

2010-10-02 @ 00:18:35

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0