MUSIKVIDEO, GOOD LUCK

Hahaha, våran musiklärare har gjort om låten "I gotta feeling", och jädrar vilken pangtext! Typ halvskön ändå, "I'm om facebook, I have no BRAIN!" "I'm with my computer, I think I'm cool!" 
Snodde ett papper från min lärare med den nya texten, med mitt minne är det inte lätt att komma ihåg. Men det där var ju ett litet smakprov!
Känns som att våran musikvideo kommer bli lagom dålig, förhoppningsvis så dålig att den blir bra. :)


Här är min nya profilbild på facebook. Det är från förra sommarn, när jag helt oskyldigt simmar omkring på vinden och snorklar, så kommer Nadja där. Nadja med kameran. Innan jag vet ordet av hoppar hon upp ur vindsluckan och knäpper ett kort. Ni skulle sett min min 1 sek efter att detta foto togs. Skräckslagen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

FAN, ja som trodde att du inte såg mig :(

2010-10-01 @ 18:06:45

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0