ÖH JA HAALÅ

Snart Naturkunskap. Eller kunskapsnatur. Säg vad ni vill, jag kallar det tråkig lektion, så som alla andra lektioner vi deltagar i, i dagens samhälle.
För att fortsätta på dagens så tänkte jag tala lite om dagens ungdomar. Fast, äsch, jag har inte så mycket att säga. Antar att jag är en utav oss, eftersom jag är femton år tror jag att jag kallas ungdom. Den 28 januari, år 2011 (Shieeet 2011?!) fyller jag sexton. Fortfarande ungdom. Ba' såru' vet.
Vad ung jag känner mig. Ung och gaggig. Troett.
Natt god
'
OHNO, MY PAPEGOJA HAS ESCAPED! OH NOOOOOOOO.
Tiep.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tha papegojjjja sitter ju i tha buuur xD

2010-10-19 @ 09:45:40
URL: http://poncesojag.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0