Sweet, och inte så sweet

Imorgon är det inga lektioner. Bara en massa fix och trix och filminspelande. Musikvideon med våran skola. Haa, good luck. Skönt i vilket fall som helst.
Annars då? Åt precis en kanelbulle. Tvingade mamma att köpa. Jag menar, kanelbullens dag, en dag man FÅR äta kanelbulle, utan att behöva tänka på att man är onyttig! Jag menar, man i princip SKA äta kanelbullar. Det kan ju inte bli mycket bättre. Det enda som vore bättre är om vi skulle utse Oktober till Kanelbullens månad! Åh. In my dreams.
Annars då? Var och köpte två par skor idag. Höst och vinter. Känns lite bittert men det är väl som det ska.
Annars då? Måste plugga matte och skriva klart svenskainlämning. Känns också rätt bittert.
Annars då? Jag tänker lägga in en bra låt


Bra låt. Ja, jag lyssnar på allt.


Men jaaa jag är skadad

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0