SVEN-ERIK

Jag vill blogga men har inget att skriva om. Försöker låta fantasin flöda men det enda som dyker upp i mitt huvud är gröna enhörningar, flygande saccosäckar och hoppande tefat. Vafan är ett tefat btw?
Inte speciellt intressant. Hmm.. Kanske ska göra en kontaktannons?
Jepp, får bli en kontaktannons om min killkompis Sven-Erik. Mycket stilig ung man.

Namn: Sven-Erik
Favoritkaraktär: Psydiak i pokémon
Egenskap: Ur funktion
Ålder: 15
Smeknamn: Erik-Sven
Bästis: Titti Mikaela Andersson (JAG ALLTSÅ)
Existens: På låtsas
Intresse: Falukorv & spargrisar (Jag ser en koppling...)
Käraste ägodel: En gaffel, och det är inte vilken gaffel som helst. Det är en gaffel Titti har ätit med.


Här är då min låtsaskompis Sven-Erik! Tänk bort håret. Han é snaggad. Förresten, det är killar han är ute efter


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0