Honey I'm hoooome

I’M BACK! Vet att jag låtit er lida utan mitt skrivande alldeles för länge nu, över ETT HELT DYGN. I know, elakt av mig. Men ni har väl överlevt?! ELLER? VA? VA? VA? Har ni det?! Hoppas det. Annars förlorar jag ju alla mina, öh, tre läsare? :( Vore ju förfärligt.

Men, jag har i alla fall haft det trevligt medans ni har suttit och desperat längtat efter min uppdatering. Ja – jag gillar att överdriva och låtsas känna mig omtyckt. Problem med det? Jaha okej men ha det då.

Åter till mig. The one and only och allt det där. Igår direkt efter skolan åkte jag till Sundbyberg och blev uppmött av grabbarna grus (tvillingarna), då vi gick till deras lägenhet, som förövrigt är riktigt nizeig (ja det är ett ord). Deras föräldrar var på spa tills imorse så vi var ensamma hela natten! Hihihi.. Höh. Vi fördrev tiden lite och sen gick vi och köpte mat. Kan ni tänka er att bo granne med donken? Det är precis vad dom gör. Och med coop, ica, hemköp, foodcourt m.m. Dom lever min dröm. När jag blir stor ska jag flytta hem till dom, vare sig dom vill det eller ej. Fast det vill dom.

Efter vi avnjutit våran fantastiska måltid så satte vi på varandra. Fniss, skoja, vi satte på Scooby doo! Men gud! Era perversa kräk! Klart vi inte satte på en HUND! Menade såklart filmen! Usch på er. Ja, filmen var i alla fall rolig. :D Efter en mystisk tur på monster ön så satte vi på Eva & Adam. MEN LÄGG NER NU VA? Perversa äckel! VI HADE INTE FEMKANT! Filmen Eva & Adam. Riktigt, riktigt bra film. Underbar. VHS dock, men det funka ändå! Åh, man blir ju helt nostalgisk också. Gillas starkt!

Idag har vi vandrat omkring i Stockholms fantastiska stad. Mys. Haha, det roligaste är att jag just nu när jag skriver det här sitter på tåget. Höööööh, tåg är riktigt, riktigt tråkigt! Suger ju utan internet också. Sitter och skriver på ett jävla word dokument… Lame! Ska publiceras när jag kommer hem. Vilket är om nån timme eller så. Nja, kanske inte riktigt. Men okej, ska sluta skriva. Inte en enda jävel kommer läsa det här. Kul. Reeeeaally! Nu ska jag spela harpan eller nåt.

Goooodbye SUCKERS.


Dom var inte så kamerakåta, men det var jag. Då blir det lite mer jag är dom. Tyvärr. Förlåt. Så kan det gå ibland.


































Jag sov bredvid Nadja......





När jag kom hem till min älskade Arnold var jag tvungen att pussa och bita lite på honom. Love!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tittis tumme :D (Y)

2010-10-11 @ 11:09:08
URL: http://poncesojag.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0