WEEEI

Varit med Emma hela kvällen. Gick till centrum, köpte godis, och gick tillbaka. Det finns en baktanke med det. Vi går, eftersom vi då bränner kalorierna vi sen käkar upp. Det blir liksom + - 0. Asbra ändå! Riktigt skönt faktiskt, dock även riktigt kyligt. Nu är det vinter. Eller, höst kanske. Men nästan vinter.
En fotograf kanske skulle uppskatta hösten. Med dess fina höstfärger och de vackra löven som faller från träden. Kan bli fina fotografier. Men för oss andra, är den bara riktigt tråkig och kall. Och jag, jag är ingen fotograf.
Sen var vi även hos Måns ett tag med honom och Manfred, chillade lite och sådär. Sweet.
Nu ska jag checka film och chilla ännu mer.

Vad ljuvligt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt.
Ännu ett utav mina(öh? Mina vet jag väl inte om det är) många braiga citat. Riktigt braigt.


Emma och jag, vi är goda vänner... Får härliga vibbar av denna bild. :D Härligt!

Ps. Insåg precis att jag har 4643 webbkamera bilder på min dator. Inte O K. I I I I N T E  O K !
Har haft den här datorn sen i, typ, april tror jag. Såååå inte ok...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0