Mitt sista hopp!

jONAS om Påskharen:
http://1.bp.blogspot.com/_Ztf08AlBiPA/SnPr8K7zeaI/AAAAAAAAAKw/W3hxy8oSEFY/s400/Evil+Easter+Bunny.jpg Även han/den är pedofil... Om du vill ha nån snäll, söt,rar viktig person... Lägg in en bild på mig idot ... !


Okej. Screw påskharen också tydligen.

Nu förlitar jag mig på själva Jonas himself!


För han ser ju inte ond ut alls? Nejnej. Rätt schysst faktiskt! Dock ond. Så kallade han mig idiot också, inte så schysst. Men det är smällar man får ta! Han är väl rätt schysst ändå, även fast även han precis som allting annat är pedofil :D

Kommentarer
Postat av: jONAS

Det är skillnad på ondska och makt. Jag är mäktig men galet snäll (: Precis som Maud

2010-09-20 @ 20:06:32

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0