SLÄNG DIG I VÄGGEN IPHONE, HERE I COME

Haha, ibland får jag så himla random kommentarer. Men det är roligt! Fattar inte att jag får typ engelska kommentarer hahaha, tror hon/han högst upp här var spansk eller nåt... Ni ser, jag tar över världen!
Hahah kommentaren längst ner var bara rolig för att det var ungefär en halvår sen jag skrev inlägget hon kommenterade typ förra veckan. Sen "Calix", det var bara allmänt roligt. Tycker jag.
Ravnmary ([email protected]) om Den blev för mycket att bära så han vände på innebörden:
Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

Casperadele ([email protected]) om COME ON DRAGON, LETS SEE A FIREBAAALL:
Wicked site. Keep up the excellent and creative work.
Calix ([email protected]) om BILRING:
Jag tycker om din skruvade formuleringskonst. Det är fräscht
Stella :D om GIMP:
Tro mig, den man väl kan gimp så kommer det att va' din bästavän! Funkar att fixa hela temat på bloggen t.ex. Snyggt dessutom :D Tro mig, andvänd gimp :D


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0