FRUTTIRISI

Åh, känner mig alltid så ondskefull när jag snor listor från andras bloggar. Tack Anna för nedanstående! Hah.. Lite som en mild gangster. En mild gangster är någon som trycker på övergångställen fast man inte ska över, flyttar på "Till salu"-skyltar, genar genom någon annans tomt osv. Sådan är jag. En mild gangster.
Anyway! Here's tha list!

Visste du..
att jag vill ha - Inget materiellt.

att jag lyssnar mest på - Musik? Kanske?
att jag inte gillar - Dryga jävla personer, är det svårt att vara TREVLIG?!

att jag avskyr när folk startar - ... Krig?

att kärlek är - det mesta

att jag gillar att - ha kul! Hehehee, logiskt..
att jag alltid kommer att - älska min familj, vara jag
att jag är hemligt förälskad i - Oh... Don't make me say it.. JUSTIN BIEBER!!! Skoja. Jag lovar. Jag skojade.
att sist jag grät var - I förrgår! Kollade faktiskt på The notebook, d'ah
att min mobiltelefon är - inte så rolig som jag trodde
att när jag vaknar på morgonen - Är jag ARG. Tro mig.

att innan jag går och lägger mig - tänker jag alltid "fan, hur blev klockan sådär mycket?"
att idag har jag - inte gjort ett skit

att jag just nu tänker på - Koncentrerar mig på denna otroligt värdelösa lista

att i kväll ska jag - Bowla! Woooho

att i morgon kommer jag - Hela släkten kommer! (=Endast mormor). Hoppas fan att jag får ett påskägg..

att jag hoppas - på att få ett påskägg imorgon!!

Har du:
Någon som förstår dig? - eeehm ja men vi pratar knappt
Någon som du saknar? - min broder, men han lever ju i alla fall!
Någon som du hatar? - Naae bara jääävligt STARKT ogillar :D
Vem kramade dig senast? - Madde
Vem ringde dig senast? - Mamma? Vafan när då.. Oj, jag é populär jag
Vem ringde du senast? - Emma tydligen
Vem var hemma hos dig senast? - Madde
Vem var du hemma hos senast? - Hahah oj.. Öhm, hahahah, Madde? Kanske? Eric? Vet inte vem som var sist..
Har du några kärleksproblem? - Nej
Har du pratat med någon idag? - Ja? Jag KAN prata även om man inte kan tro det! 
Har du gråtit idag? - NEP
Har du skrattat idag? - Nej -.^ Lite kanske för mig själv.. Satte mig i pulkan, lite deprimerad över att trampolinen bara stod i skuggan. 

Jag:
Är singel? - JaA
Sjunger i duschen? - Ibland. Oftast kan jag inte låttexterna, så jag hittar på egna. "Fångad av en evighet" osv. 
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Neeep
Skrattar åt dina egna skämt? - Det där förstår jag inte! Folk klagar på när man gör det, men man säger väl ingenting man inte tycker är kul?! Klart man skrattar åt sina egna skämt..
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - Definitivt

Har du:
piercingar? - i öronen
Syskon? - Jaaa tre st, köp gratis
Jobb? - PFff nej, heja studiebidrag!
För många vänner? - HEH, eeeh, inte direkt
Rymt hemifrån? - När jag var mindre hahaha. Strax innan mina föräldrar skiljde sig, har för mig att jag var trött på deras bråk. Så jag tog min lilla ryggsäck, la ner några mackor och gick in i skogen, efter kanske knappt en halvtimme smög jag hem igen och ingen märkte någonsin någonting.
Färgat håret? - Yaa
Bra självförtroende? - Hah, inte jätte kanche
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Ya
Varit kär? - Bara trott
Gjort något olagligt? - OHHHJA! Mild och mild gangster... Inte bara mild! 
Somnat i skolan? - Svårt att låta bli
brutit ett ben? - En arm
Tappat bort mig i min hemstad? - Ja.. Gick vilse i skogen bredvid mitt hus, men den är faktiskt VÄLDIGT stor.
Sett en fallande stjärna och önskat? - YeeeP
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Varje dag
Smugit ut utan lov? - Hahahaha, en rolig historia. Typisk "mild gangster"-grej faktiskt! Jag och Anna var hemma hos henne och smög ut på natten för att träffa några kompisar, vi stod precis utanför hennes hus i kanske tio min. Sen gick vi i in igen, i fall hennes föräldrar skulle vaknat, sen gick vi ut igen i typ tio minuter. 
En hemlighet som ingen annan vet? - Yep
Sovit en hel dag? - ja, efter att INTE ha sovit en hel natt
Somnat gråtande? - mjo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - eeeh inte direkt va
Blivit generad inför folk? - Hahah ohja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jamen ni vet sådär när man var mindre. Hiihihih jag é kär i han men scchchhhh
Ätit musslor? - Nope
Varit på en festival? - Hamnfestivalen i Enköping! :')
Färgat ditt hår svart? - Nää inte svart direkt

Vad:
Längtar du till mest just nu? - Sommarlovet antagligen
Ska du göra i helgen? - "Fira påsk", nämen jag vet inte

Har du för kläder på dig? - Shorts & T-shirt. Standard hemma.

Gjorde du igår? - Träffade Anna och sedan Madde!

Ska du göra i sommar? - Bra jävla fråga!
Åt du senast? - En macka

Har du för mobil? - ZTE Blade, WOHOO ellller nej förresten

Häääär ta en risifruuutti! Vem fan äter risifruuutti? Nääämen de é inte så tokigt ändå. Häääär ta en risifruuutti nu vettjaaa!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0