Tönt

Jag har nästan 100 filmer på min dator. Brb nu kom polisen. Lol skoja.
Funtar på att börja kolla på någon serie igen! Hade ju en OC period, eller ja, två till och med. För att inte tala om The buried life, åh vad jag älskar det. Bara väntar på något nytt från dem. För tillfället funtar jag på "What about Brian" haha. Vet inte varför. Eller så laddar jag en film. Förslag? Nehepp. Okej.
Börjar komma en uppenbarelse om vilken värdelös diskussion jag för med mig själv.
Nu drar jag lite filmer för alla smaker. Bara för att det skulle en proffsbloggare gjort.
En bra actiondrama är ju The guardian. En snyftare. (Lol, typ det enda nära action jag sett, men den var bra!)
En bra lugn drama är Good Will Hunting.
En bra romantiker är The Notebook.
En bra töntaction är I am number four, haha. Ha.
Några bra komedier (lol, det enda jag kollar på jaa) är Eurotrip, The Switch, Valentines day (hello kändisar!).
En bra svensk är Ondskan.
En bra skräckis är Nightmares on Elm Street.
Den sämsta film jag någonsin sett är Pledge this. Paris Hilton lever verkligen upp till rollen som dålig skådis. Imponerande.
I am number four.
Lite ögongodis har ju aldrig skadat.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0