Hellooo

Jag har två datorer men ingen dator. Jaha. Lyckat. Sitter just nu alltså vid min systers. Av någon underlig anledning har hon satt ett plåster för webcamen? 
Jag kan få känslan av att någon iakttar mig via webcamen ibland, men det känns som att min syster tar den känslan till en helt ny nivå. I don't know.
Funderar på om jag ska gå till skolan imorgon. Känns som att jag kanske skulle orka, men samtidigt vill jag fan bli heeelt jävla frisk innan jag tar nya tag. Eller så orkar jag bara inte gå till skolan helt enkelt, jobbiga lektioner imorgon. Tillbringar hellre morgondagen med att inviga den nya soffan mamma har köpt. Ohyes, it's comfy.
En egobild från tidigare idag. För att demonstrera att jag är sjuk. Som att man ser det? W/e. Bara för att lägga in en bild.
Ska sluta ursäkta mig nu.
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0