Dagens RAAANDOM!

Haha alltså konstiga saker har en förmåga att hända mig. Okej det har la inte hit att höra egentligen, utan detta är bara random sammanträffande.
Igår började jag snacka med en trevlig pys i Katja och Nadjas klass, Jesper. Idag ser jag våra gemensamma vänner och där finner jag min kusin, det visar sig då att dom gått i samma skola i fyra år och känner varandra.
Vafan! Random. Inte ens jag känner min kusin. Men vafan, det är inte ens konstigt, båda bor i bromma?! Åhhh nu var det inge kul längre. ;/
En annan liknande sak hände för några månader sen. Vi var ju i Egypten med en gäng, där i bland Hampus, 93a, trevlig! När jag kommer hem och vi har varandra på facebook ser jag när deras klassfoto kommit ut, så går han i samma klass som Amir som jag bland annat gått i samma klass som och spelat basket osv. Skola i solna.
Random.
Men åh vad tråkigt det blev när man skrev det.
Happ... Hejdårå.


Där är jag

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0