Kanske inte åt helvete men åt det andra hållet

Herre jissanes (wtf), jag har verkligen kollat på för mycket film! Det är inte bra för hälsan det här. SOMEONE CALL 911!
Told ya, nu börjar jag snacka engelska också. Herregud herregud herregud! Hysteri!
För mycket filmer är inte bra för hälsan. Man blir alldeles... Känslig! Ja, det stämmer in bra. För mycket filmer påverkar känslorna, okej okej, jag kan behöva sådana, men jag har redan för många! Öh, happ.
Ja en sak jag tänkte på idag. Hur skönt vore det inte att flytta åt helvete och bara börja om?
Det kräver risker och chansningar, det kan ju bli jäkligt mycket sämre. Men för att det ska gå upp måste man riskera sånt.
Oj, för att citera mina egna tankar "öh, varför skriver jag det här? Inte så att jag skulle flytta åt helvete direkt, det kommer inte hända på minst tre år, säkert inte efter det heller." Och nu tog tankarna raskt en tvärvändning och skriker "TITTI FÖRIHELVETE AVSLUTA INLÄGGET BARA IDIOT!"

Sååå... Hejdå!


Fattar ingenting


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0