Skyller på djuren

Alright. Gårdagens tabbe skred till verket när jag hörde katten krafsa på ytterdörren. Som den snälla matte (säger man så om katter också?) jag är så släppte jag in den jäveln.
Drar snabbt igen dörren då det är kallt ute och hunden försöker smita ut (jävla djur det där).
Jag inser lite för sent att jag har kvar mitt höger långfinger i dörrkarmen. AOUCH! Öppna dörren öppna dörren öppna dörren, kallt vatten. Tog till alla ordförrådets svordomar för att få smärtan till ord.
Det är ok när andra råkar dra igen dörrar på ditt finger, men det är faktiskt inte ok att dra igen dörren på sitt eget finger. Jävla tur att det var långfingret så att jag liksom hade något att kontra med när jag visade upp tabben.


AAH JAG HAR KLÄMT FINGRET


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0