VÄL TALAT

Jag har ny förebild. Hon är yngre än mig, men det gör väl inget? Hon är riktigt mogen för sin ålder och ja, beundransvärd.
T.ex. som det här hon skrev:

Enya Dissar: Killar som är omogna, egentligen alla som jag har varit tsm med är omogen t.ex
om jag är hos min pojkvän och han bara e helt tyst asså det är ju killar som ska säga något inte tjejerna lixom ! Och om jag säger till en kille "Jag älskar dig" då ska ju INTE killen säga ¨"jag älskar dig" han ska ju säga jag älskar dig OCKSÅ, jag älskar dig MER, jag älskar dig BABY men asså det hände lixom inte för mig och då kände jag att han var omogen...

Asså d'ah liksom. Vilken omogen kille hon hade. Hon förtjänar bättre ♥
Men så himla sant lixxxom!

Källa: http://bergabruttan.blogg.se
Hon förtjänar läsare!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0