Hejhejhejhejhej

Har nu suttit och trixat en jäkla massa med alla Gräsö-bilder. Facebookalbumet är nu ultimat. Maximalt. Ni fattar. Så, nu är frågan - ska jag sätta mig och lägga in massa på bloggen? Knappast alla. Kanske kan ta några i taget. Dock. Så ni alla har mig säkert på facebook. Så jag ser ingen som helst poäng i det hela. Och för att inte glömma det viktigaste, hur mycket bryr ni er egentligen liksom? Precis. Det finns INGEN poäng!
Så därför lägger jag in några stycken nu. Bara några. Sedan ska jag upp och kolla på någon annan dålig film. LIVIN' THE DREEEAM
Åh, insåg nu att jag typ inte skrivit någonting om Gräsö. Får ta och göra det i något inlägg. Inte just nu. Nu kommer bara lite bilder. La in dem bilderna som är tagna med Iphonen. För er information.
Vi hörs senare då! Hej!
Taggade brudar on the road
Ohno, jag ska inte börja skriva bildtext till alla. Jättejobbigt.
(Okej måste bara! Jag och Madde sov i våningssäng, så jag skrev det här under maddes säng :D "Fest hos Mange!")
Okej måste igen! HAhahahah så läskig!!!
Jamen precis här ser ni ju!
Här sjöng jag lite Carola

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0