INTERNT !

Madeleine om Snuttegull vad fint sagt:
Heeeej! :) Har mobil nu hihihi! :) Lånar Melkers :) Så snor jag din imorgon ;) Men varje gång jag sms:ar från den här får pappa ett sms om det, så sms:ar bara om jag måste :)
- Hahaha du är så lyckad vännen! (HON HAR AVAKTIVERAT SIN FACEBOOK! SÅ JÄVLA NICE MEN SAMTIDIGT INTE!). Wops, caps. Men bra! Antar att jag fortfarande kan smsa dig så jag gör det imorgon om när min träning är osv!
Hmm.. Varför smsar jag inte detta? Aaaaja vågar inte.
Hehehe Manfred smsade och undrade om jag kunde förklara något? Höm, du kanske borde höra av dig :D
SKITSAMMA HÖRS HEJDÅ HEJ TACK O HEJ HASTA LUEGO
Hahah jättebrist på bilder verkligen
OKEJ DET HÄR VAR BARA TILL MADDE SÅRRY PEOPLE
Ps. Du ska skriva ett inlägg om mig och Maja! Väntar... Riktigt fint ska det vara.
JES, Madde har en blogg! Otippat? Vene. Rätt kass på att uppdatera, men hon ska bli bättre.
http://sailtheocean.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Madeleine

HAHAHA! Manfred hittade mig på msn, han var fett sur! xD Men vi ska till berga gården imorn (fett lame!!!) Men det kostar 20 kr i inträde höhöhö. David hämtar mig innan kl 7 när det börjar. Manfred ska prata på scen, (hahahahahahaahahah, dööööör!) Så kom när du kan!!!! :D yeeeey!

2011-03-31 @ 20:48:55
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0