På sommaren är man brun

Att vara hos farfar är alltid lite skumt. Eller ja, det är sedan drygt ett år tillbaka. Vart man än kollar är det bilder. Fyra bord fulla med kort, texter, tavlor, tidningsutdrag. Ett band där det hänger bilder i sovrummet, tavlor lite varstans. Allt på farmor. Han har en kasett med hennes röst där hon berättar en saga för min pappa och hans bror (som inte lever) som han brukar lyssna på. Åh, fast en text är ju fin. "I minnet finns du alltid kvar, i minnet vi minns dig precis som du var". Men i alla fall, visst är det jättefint och jag förstår väl honom, men det är lite för mycket. För det andra har jag ingenting med det att göra.
SÅ vi går vidare! Träffade Tessan iaf! Träävligt. Gick förbi Madde och hälsade på henne och Manfred, också träävligt.
Haha åh, när vi ändå talade om min farfar, jag har alltid undrat varför min bror är skön, och trott att vi inte har någon humor över huvudtaget i släkten, men min farfar är ju rätt skön! Han slänger alltid ur sig sköna kommentarer, så vi kanske har någon svag liten gen humor ändå. Bara liiiiiite.
ÅHHHHh damp skriver ett nytt inlägg, det här sög!!!!!!!
Hörs snart.
Kanske

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0