Japp. Ganska torrt!

Jag och mamma åkte och åt pizza hos mormor idag. Det var... Intressant! Och gott. Veeeeldigt gott.
En klassiker är ju att antikrundan rullar på tv:n när man kliver innanför dörren. Pansisens bäste vän liksom.
För att inte tala om rökchocken man får när man tar steget över tröskeln, ja, min mormor är en skorsten. Efter en timme i den lägenheten ser man suddigt av all rök. Väggarna är gula, och det är varken kiss eller målarfärg. Det är rök.
Annars så var det väl mest och sitta och lyssna på mormors gamla minnen. Man skulle kunna tro att det är skittråkigt, men det är faktiskt småintressant ibland. Jag vet inte så mycket om min släkt. Mormor blev tydligen föräldralös när hon var 16, det är liksom.. Som jag! Creepy. Och hennes bror var till sjöss för att han var gangster, haha skönaste var ju att hennes bror och hans kompisar hade snott en bil som skulle lasta av godis i affären! Hur awesome?! Sno en godisbil! Det skulle vara nåt att skryta om.
Wellwell, jag rullade vidare till David med lite folk, kollade på Inglourious basterds. Den sög.
td6ix.jpg
Här är jag påväg hem från David i mörkret. Kändes ganska bra att promenera i Maggan igen dock. Det var ett tag sen. Och det var ändå standard för nåt år sen.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0