Ge mig en spanjor

WhhhOOOoooOOooOOo! Lever loppan här hemma, har precis haft ett gäng goa vänner över på spelkväll, inblandad pizza mania och prinsesspelet, sedan kollade vi Shutter Island dubbat till kinesiska! 
Nu sitter jag här och skypar med ett gäng n00bs, jag har blivit skypare vettni. Tidigare har jag alltid glömt både mitt användarnamn och lösenord, men nu sitter det insvetsat i hjärnan/uppskrivet på handen. Same shit.
Annars då? Kollat ett gäng Pokémonklipp på youtube och ett par klipp på när Voldemort skrattar som ett retard i tio timmar. Fantastiskt underhållande!
Är även ensam hemma hela natten så nu ska jag slänga på mig pyjamas och dansa omkring till schlagerhits.
 
Ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0