Bildbomd Gavin DeGraw 19/2-12 ROOMA

Alright. Har ju en hel del fler bilder! Nu drar vi lite konsertbilder!

Taggar på klubben... Asmobbade
Taggtaggtagg...
Förväntansfull turist
Sofia chillar i en rätt faacy trappa
Det jättedåliga förbandet. Hahaha.
Stiliga trummor!
En riktigt bra bild på Gavin! Jag borde fan bli fotograf. Eller okej jag tyckte den var bra...
Well hello Billy
Awesomeness
Svettigt hehehehe
Haha, härlig!
Magic piano
Smilgroparna! Haha, underbara. Inte för att han ler, men ändå..
Läskigt nära.
.
.
Hohoho!
En redig karl som ett adamsäpple har. Nä okej. Skoja. Power!
Laralalala
Jag ser upp till dig. Med tanke på att kortet är precis underifrån. Bokstavligt och bildligt talat.
Hahahaha, min arm på hans ben. När han satt på högtalaren. Prt screenat från en video, jag liksom rör sen skriker "NESKJÅA". Sen fortsätter hålla kvar ändå.. Lol!
Favoritbild. Så underbar! Tillsammans med denna precis nedanför.
Woonderful. Favorito bildo numero dos.
Och så pooower-ending givetvis!
Okej, detta var sista bilden. Lovar. Jäklar vilken bomb det blev hehehe. Omöjligt att välja bort massa bilder ju.
Maja har alla bilder från dagen i Rom, dem kommer när jag får dem!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0