Rest in koma

Öhm.. Jag hade precis skrivit ett utförligt och välskrivet blogginlägg när något fruktansvärt inträffade.. Min dator.. Liksom.. Dog. Och nu vill den inte leva igen. Är jag så hemsk? Till och med min dator får dödslängtan i min närvaro. Har nu tatt sönder 3 datorer på mindre än ett år, tror ni jag har en framtid där? Lär säkert kunna bli datatekniker på min skola, kraven verkar utav allt vad jag kan döma inte vara skyhöga direkt. Nä, nu ska vi inte vara såna, dom måste laga min dator när jag kommer tillbaka till skolan. Frågan är dock hur jag ska överleva tiden tills jag kommer tillbaka.. Det är en annan femma. Wellwell, mobilblogga är ansträngande och jag vill sova. Här är min skärm och såhär har skärmen varit i ca 30 min. Wehå! (stängde av den igen nu) (skärmen är svart nu men tänkte att det såg bättre ut med något på) (lol) (.) (Simma lugnt.)


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0