En sådan person jag skulle offra för att mata redan mätta hajar

Ibland blir jag inspirerad av Jigsaw. Ibland vill jag knyta fast en viss person i en stol, sätta en stor jävla metallgrej runt personens huvud och ha nedräkning till när en kökskniv åker ner för denna persons strupe. Se skräcken i ögonen och samtidigt ha en såg som kommer falla ner och klyva personens huvud i två. Inte för att jag vet om det någonsin hänt i Saw, men jag kan tänka mig att det skulle kunna hända. Efter tortyren skulle jag vilja slänga kvarlevorna i en hajtank. Möjligtvis donera organen som mat till några fiskar i sydafrika. Möjligtvis.
Vad menar ni med brutal?
Jag är ju bara omtänksam mot hajarna

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0