Win

SSSCORE! Jäkligt skön vinst. Med en ynka men viktig poäng! Det var liksom en "IN-YOUR-FACES"-vinst. Dom var så himla självgoda. Men vi vände från att ligga under med 35-45 till att vinna med 56-55.
Det var en riktig krigarmatch. Ganska kul ändå, även om det är smått irriterande. En liten kines drog liksom frasen "SKA VI SLÅSS ELLER?" till Anna. Det visar väl ungefär på hur matchen var. Fast det roligaste att göra i dessa lägen är ju att provocera. Jag missade en straff, då drar någon från motståndarnas bänk kommentaren "Bra skott!", så jag liksom "Nämen, taack! :')" med min allra meningsfullaste röst. Sedan satte jag nästa. Bwahaha, "in-your-faces"-match som sagt var.
Okej, dags att städa. Kände bara för att dela med mig av detta härliga ögonblick.
Raketen efter träningen i torsdags. Standard.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0