Före - Efter

Förstår att ni efter denna revolutionerande dag suktar efter lite före-efter-bilder. Så jag slängde ihop tre stycken.
Jag har visserligen minimalt lite bilder från innan jag fick tandställning (fanns knappt kameror på den tiden vadfan, förstår ni hur länge jag har haft den?) men några få hade jag i alla fall.
Vi har gått igenom mycket tillsammans, tandställnissen och jag. 2 och ett halvt år tillsammans är inte ingenting! Men nu var det dags att gå vidare. Både för honom och för mig. Eller okej, förhoppningsvis inte för honom, jag hoppas för guds skull inte någon får en begagnad tandställning i käften.
Okej, skitsamma. Bilder.
Ja, jag var tvungen att ta med moppehjälmsbilden. Den är epic.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0