Helt meningslöst men ändå så kul

Hola amigos! Hade nog årets skönaste träning idag, och då menar jag inte skön i benämningen chill, slapp eller soft, utan i benämningen rolig. Har sällan skrattat så mycket. Fick världens jävla anfall. Lite epilepsi-stil liksom. 
Vet knappt varför. Först kanske för att jag råkade armbåga Emma i magen så att nånting lät som en himla bilkollision, sen kanske för att alla sprang runt som galna apor på en hönsgård i slutet av matchen, hahahaha. Åh, bara minnet får mig skrattig. 
Hatar dock sånt här. När man själv tycker nånting är hur kul som helst men sen när man väl berättar för någon så blir det världens stelaste stämning eftersom det inte låter roligt över huvud taget. 
Jobbigt sådant där. Händer mig alldeles för ofta. Är nog världens sämsta berättare.
 
Emelie skickade den här, hon tycker tydligen att jag får henne att känna så. 
Hahahahaha :')

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0