:]

Min syster är gravid, och jag är lite överbesatt. Läser massa gravidbloggar, eller okej, typ dessie och blondinbella bara för att dem är gravida.
Börjat diskutera namn med Jonas också. (Inte till oss alltså, är inte gravid LOL). Dem har inte kollat kön så det är fritt fram, men dem har ganska klart bestämt att om det blir en kille blir det en liten Jack. Vilket jag tycker är asgulligt. Tjejnamn är mer oklart, Elise och har tagits upp men tycker det är skitsvårt? Vad man än säger känns det som att man kopplar det till någon man känner eller vet vem det är.
Jobbigt läge???? Aja, är så lycklig över att jag ska bli moster i alla fall. Så bäst. Min finaste systeryster.
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0