Jetlag? Nä

Måste berömma mig själv för att anpassa mig så bra med tiden ändå! Klockan är i skrivande stund 05.25 för er hemma i Sverige medan den här är 20.25, och jag har varit en sväng på 7/11 och handlat fanta, vatten och frukt. Tog nyss en dusch också (jävlar vad lång tid det tog för mig att fatta hur den funkade, det var liksom ett badkar och vattnet kom bara från kranen istället för slangen, tog nog 10 min innan jag förstod hur man bytte). Nu tänkte jag i alla fall frossa i frukt, fanta och godis medan jag kollar Glee. Sen sova! Hallelujah för sova.
 
Landade till dåligt väder också, vilken tajming. Förhoppningsvis blir det finare imorgon. Internetet suger as usual på hotell så dessa bilder får räcka. Hotellet jag bor på bara inatt ligger i de lite risigare områdena, kände mig inte helt trygg när jag gick till 7/11 om jag ska uttrycka det så, men imorgon bär det av till Hollywood och skolan, där känns det nog bättre!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0