Scriptwriting osv

Åh alltså, skolan är fantastiskt underbar. Vill verkligen fortsätta plugga film hemma, även om det lär vara totalt annorlunda. Men det är så himla intressant. Lärt mig mer under den här veckan än under 3 år på gymnasiet typ, i alla fall som är intressant och som jag kommer komma ihåg, haha. 
Idag lärde vi oss hur man skriver filmmanus och har smått börjat på vårt manus! Det kan bli jättebra eller jättelöjligt, lite risky men det är kul! 
Och the fun part - jag har huvudrollen???? Hahaha hur hände det här.. Jag är ingen skådis?? Men det var tydligen ingen i min grupp som var, och jag tycker ändå det är roligt. Men jag har ju världens sämsta minne så kommer inte kunna memorera en enda replik :)))
Aja det löser sig. Jag är bra på att ta bort mitt tredje öga i alla fall som det kallas. (Tredje öga - det man ser sig själv med, alltså jag tänker inte "nu kommer jag se löjlig ut" osv. utan kbk:ar) (kbk = kör bara kör) (mycket paranteser nu). 
Nu ska vi strax till the Art Walk, inte stenkoll på vad det är men som det låter antagligen. Massa gallerier med konst som man går runt bland. 
Imorgon blire VEEEGAS, wopido!


Införskaffade mig ett par Converse idag, heja! Funtar på ett par Vans också, we'll see.


Och mitt första Starbucks-besök. Very nice. 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0