Week so far

Okej så nu är uppdateringen hemsk igen. Men antingen njuter jag som bara den eller så är jag för trött för att lyfta ett finger, det är i princip de två stadierna jag har i min tillvaro här. 
En vacker dag kommer jag förhoppningsvis berätta mer men för att sammanfatta veckan so far:
I måndags åkte vi till Downtown efter skolan och hängde utanför Emmys awards, fick en glimt av röda mattan! Mot kvällen var vi ute på nattklubb igen hoho, såååå mycket bättre och roligare ställe än sist! 
I tisdags åkte vi till The Grove, välkänt shoppingställe, och shoppade litegrann. Sen åt vi Cheesecake Factory! Bästaaaaaa eveeeeer. Mot kvällen strosade vi bara Hollywood blvd as usual, sen sov tidigt för var sååå trött.
Aaand idag har vi so far varit på tv-inspelning! Så roligt, på en show som heter Celebrity name game. Inte så mkt kändisar dock haha, men Chris Ferguson var programledare iaf. Sen var det nån från gamla 90210 och nån tant jag ej minns namnet på haha. Kul var det! Fick dock ej ta med mobilen så no pictures :(((
Nu lagar italienarna pasta igen, todays dinner! Sen får vi la se vart kvällen leder. 
That's it for today wopido adiooos






Editing! Skolans datorer är rätt softiga ändå.

The Grove! Så mysigt.





Helt ok frukost.

Utanför studion today, så bra gäng




Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0