Så himla loco

Onsdag, påväg till jobbet och drömmer mig bort till helgen. Inte för att jag ska parta sönder eller så men min syster flyttar hem från Öland, min bror gör ett hedersbesök från Linköping och min andra syster kommer med tvåveckors-lillen. Syskonkalas är alltid uppskattat. Allra helst när systersonen följer med hiho. Har dock ett partyerbjudande också men vi får la se med det hoho. Gud jag är så övergammal??? Vad är the problem, sitter hellre o myser med familjen haha, sad. Sorgligt. 
Wellwell. Låt det bara bli helg, dör av segheten på jobbet snart. 
Sitter och kollar på bilder på gosisen för mysfaktorn.


Här är han i min famn hihi. Stortrivs.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0