Hotell

Det är tydligen såhär jag rullar - först ingen bloggning på flera veckor sen tre inlägg på raken. 
Lättare så liksom.
Nä. Vet ej. Aja. Bokade hotell igår! Måste nämligen bo på hotell dagen jag landar för man kan bara checka in på skolans residens (där jag kommer bo resten) två dagar innan. Så lyxade till med ett helt ok hotell första natten. 
Så jävla läskigt att bo på hotell själv dock?? Av vad jag hört om LA's baksidor också. Well, ska väl klara en natt. Med internet dessutom meheh! 
Insåg dessutom att jag glömde nämna flygningen. Där kan vi prata ångestladdning. Jag är ju verkligen väärldens gråtare. Gråter till ALLT. Gråter för ingenting. Kommer vara ett vrak på planet, för det första är jag en riktig mes på att lämna Jonas. Kommer sakna honom löjligt mycket redan på planet, skiljas åt är ju det värsta. Och för det andra tycker jag det är rätt obehagligt att flyga. Har så blandade känslor inför det. Det är ju både kul och svinläskigt att lämna tryggheten i Swe. Även om för dagar eller månader. Så jag tycker synd om den stackare som hamnar bredvid mig. I 11 timmar dessutom. Hah! 


Dugligt! 856 spänn för en natt dock? Asdyrt att bo i that stada. Hoppas fanimig inte planet är sent. 




Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0